Faktury zasíláme v papírové formě spolu se zásilkou. Fakturu si uschovejte pro případ reklamace.
V případě zpoždění doručení objednávky budete kontaktování e-mailem nebo telefonicky.
DODACÍ LHŮTA
Objednávku doručuje zásilková firma následující 2 pracovní dny po České republice a 3 pracovní dny na Slovensko. V den doručení budete informováni SMS zprávou (pokud bylo zadáno mobilní telefonní číslo) s časovým oknem doručení a kontaktem na doručujícího kurýra, se kterým lze dohodnout jiný čas doručení.
OSOBNÍ ODBĚR
Pokud byl zvolen způsob vyzvednutí zboží Osobní odběr u nás na prodejně v Plané nad Lužnicí, vyčkejte na vyrozumění SMS zprávou k vyzvednutí zboží. V případě nevyzvednutí bude objednávka po 7 dnech stornována a zboží uvolněné opět pro další prodej.
BANKOVNÍ SPOJENÍ
Pokud byl zvolen způsob platby převodem předem na účet.,viz níže naleznete údaje k platbě, popř. v příloze Výzvu k platbě. Po připsání částky na náš účet bude objednávka expedována.
Česká Spořitelna a.s. CZK: 6688862/0800
IBAN: CZ43 0800 0000 0000 0668 8862
SWIFT: GIBACZPXXXX
Více informací o pravidlech nákupu naleleznete na webových stránkách našeho e-shopu www.alvarak.cz a v našich obchodních podmínkách, které naleznete zde.
Na tento e-mail prosím neodpovídejte, je generován automaticky. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na tel. č.: +420 777 750 425 nebo nám napište e-mail na alvarak@alvarak.com.
Se srdečným pozdravem
ALVARAK GROUP a.s Kanadská 775 391 11 Planá nad Lužnicí |
IČO: 25152700, DIČ: CZ25152700 Česká republika |